• وبلاگ : بسيجي امام خامنه‌اي
  • يادداشت : پيش بيني نتيجه انتخابات رياست جمهوري
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بسيجي امام خامنه اي 
    به نام خدا
    پاسخ به: امير فرهاد
    سلام عليکم
    1- شکي نيست که رياست جمهوريِ مجدد روحاني، خسارت هاي فراوان تري به معيشت مردم وارد مي کند، همان طور که به اقتصاد کشور و حيثيت ملي خسارت بيشتري وارد مي کند.
    2- دليل اين که مردم به روحاني رأي مي دهند همين است که دنيا طلب شده اند، مثل شما؛ به همين دليل چشم عقل شان کور شده است. يعني به خاطر معيشت به کسي رأي مي دهند که گند مي زند به معيشت شان. به خاطر ترس از جنگ به کسي رأي مي دهند که کشور را به سمت جنگ مي برد. ...
    ... ادامه در بخش پاسخ به پبام ...

    8-1-1396 - 19:35
    پاسخ

    به نام خدا. پاسخ به: امير فرهاد. سلام عليکم. 1- شکي نيست که رياست جمهوريِ مجدد روحاني، خسارت هاي فراوان تري به معيشت مردم وارد مي کند، همان طور که به اقتصاد کشور و حيثيت ملي خسارت بيشتري وارد مي کند. 2- دليل اين که مردم به روحاني رأي مي دهند همين است که دنيا طلب شده اند، مثل شما؛ به همين دليل چشم عقل شان کور شده است. يعني به خاطر معيشت به کسي رأي مي دهند که گند مي زند به معيشت شان. به خاطر ترس از جنگ به کسي رأي مي دهند که کشور را به سمت جنگ مي برد. مسلماً ضعيف کردن کشور و احساس ضعف در برابر دشمن، دشمن را ترغيب مي کند که به کشور حمله کند. در دوران رياست جمهوري روحاني، دولت آن همه زبون و ترسو و واداده بود که اگر امريکا شرايطش را داشت، و اگر بر خلاف دولت، ارتش و سپاه آماده نبودند، دشمن حتماً به ايران حمله مي کرد. 3- بدون شک نسخه شفابخش کشور و معيشت مردم در دست اصول گرايان است و همان طور که گفتم بعد از دو سال قاطبه مردم هم اين را خواهند فهميد؛ اگر گفته شد که نبايد فضا را شلوغ کنند، منظور فضاي انتخاباتي بود. به هر حال انتخاب مردم به خود مردم برمي گردد، اجازه بدهيم خودشان تجربه کنند تا مطمئن شوند از دولت مدعي اعتدال، جز يأس و ناکامي چيزي نصيب مردم نخواهد شد. موفق باشيد.