سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امام خامنه‌ای: با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی به حول و قوّۀ الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند. (13 دی 1398)
کزین برتر اندیشه بر نگذرد
اخبار مرتبط با امام خامنه‌ای
جدیدترین خبرها
خبرهای برتر
خبرهای پربازدید
خبرهای برگزیده

بسم‌الرحیم. سلام بر معاندین مظلوم و منافقین بااخلاص و درود بر محاربین فی‌سبیل‌الله، همان نمک به حرام‌های خداجو که سنگ یزید را صاف به سینه ملت کوبیدند و آن‌ را انداختند گردن لباس‌شخصی‌ها. و سلام بر آشوبگران عزادار که در روز عاشورا مغازه‌های ملت را به آتش کشیدند تا ثابت کنند بعد از یزید، هستند دلسوزانی که راه حرمله و آن پست‌فطرت را ادامه دهند.

و درود بر نالوطی‌هایی که به بانک‌ها حمله کردند، بدان امید که اقساط عقب‌مانده مردم را از جیب خود بپردازند و در این راه مقدس از هیچ جنایتی دریغ نکردند و درود بر حرام‌لقمه‌هایی که خیمه عزاداری را بی‌هیچ چشم‌داشتی آتش زدند تا ملت بفهمد که در شام ‌غریبان کربلا، وقتی خیمه‌ها را آتش زدند، چه‌جوری بود! همواره به اینجانب و آن‌جانب (شیخ بی‌سواد) و آن یکی جانب (مزدور اجانب) گفته می‌شد که چی؟ که اگر شما لال‌مانی بگیرید و اطلاعیه ندهید، ملت به خیابان‌ها نمی‌آیند و ما اگر اطلاعیه هم بدهیم باز ملت به خیابان‌ها نمی‌آیند و نامرد‌ها وقتی هم که به خیابان می‌آیند، خواهان محاکمه ما هستند.

بنده به عنوان یک چیز کوچک از جنبش سبز با این نظر موافق نبودم و با نظر دیگری موافق بودم و با خودم همچین می‌اندیشیدم که ما اگر در چارچوب همین قانون اساسی نتوانیم براندازی کنیم، پس اصلا این زندگی به چه دردی می‌خورد و این در حالی است که نظام باید سعه‌صدر خود را بالا ببرد و اسرائیل را به آمریکا، آمریکا را به انگلیس، انگلیس را به معاند، معاند را به بدذات، بدذات را به بزغاله گوساله، بزغاله گوساله را به گوسفند شبیه‌سازی شده، گوسفند شبیه‌سازی شده را به اورانیوم غنی‌شده، اورانیوم غنی‌شده را به اورانیوم 20‌درصد، اورانیوم 20‌درصد را به منیزیم، منیزیم را به عناصر جدول مندلیف، عناصر جدول مندلیف را به عناصر دلسوز و عناصر دلسوز را به عناصر گازسوز تبدیل کند، نه اینکه حالا چون یک عده در روز عاشورا هتک‌حرمت کردند، اینها را بفرستد زندان، بلکه باید کار فرهنگی کرد و نباید از بلند‌گو‌های رسمی به اینها بگوید بزغاله گوساله، بلکه این‌ کار حتی‌المقدور از بلندگو‌های غیررسمی صورت بگیرد بهتر است.

چرا که طبق قرآن، کسانی که خر هستند و نمی‌فهمند، اینها از چارپایان هم بدترند و لامروت‌ها می‌توانند با شکل‌گیری شبکه وسیع اجتماعی که به صورت خودجوش، توسط منافقین سازماندهی می‌شود خطراتی را متوجه چیز بکنند که خدا از سر تقصیرات این خداجویان فتنه‌گر نگذرد. مشاهده فیلم‌های تکان‌دهنده عاشورا نشان می‌دهد که اولا دیدن این فیلم‌ها برای کودکان و کسانی که بیماری‌های قلبی دارند درست نیست و ثانیا اگر رسانه ملی یک جو انصاف داشت، برای تلطیف فضا «راز بقا» پخش می‌کرد نه اینکه این تصاویر را نشان بدهد.

گیرم که کروبی را دستگیر کردید، لااقل شهرام جزایری را آزاد کنید که 1- شیخ در زندان شهرام را نتیغد، 2- شهرام بتواند برای شیخ وثیقه جور کند، و من فکر می‌کنم به جای به زندان انداختن کروبی، بهتر است به امور زیربنایی و سخت‌افزاری فکر کرد.

بنده به صراحت می‌گویم که وقتی سخنران به خرهای الاغی که در عاشورا فتنه کردند، گفت بزغاله گوساله، نباید بخش عظیمی از ملت که در راهپیمایی بودند، می‌خندیدند و این اصلا درست نیست و سخنران به یک عده گفت، حزب‌الله و به یک عده گفت، حزب‌الشیطان. آیا چون آمریکا از ما حمایت می‌کند، ما آمریکایی هستیم؟!

و این در حالی است که اسرائیل هم از ما حمایت می‌کند و اتفاقا اسرائیل بیشتر از آمریکا از ما حمایت می‌کند و این اوج مظلومیت‌ ما را می‌رساند و نشان می‌دهد ما آمریکایی نیستیم بلکه ما دلسوزان نظام هستیم و اعتقادی هم به براندازی نداریم و این براندازان هستند که به ما لطف دارند و من اصلا ابایی ندارم که یکی از منافقین مظلوم و بی‌ریایی باشم که بعد از انتخابات بازداشت شده‌اند و در این باره البته کروبی، صفای بیشتری نسبت به من و دیگر سران فتنه دارد. ما معتقد به تفسیر BBC از قرآن هستیم که آیه «لفتنهًْ اشد من القتل» را خیلی خوشگل معنا کرد. جنبش سبز مخالف دروغ و موافق خالی‌بندی است. من علی‌ای‌حال چند راهکار دارم که در زیر می‌آید:

1- قبلا گفته بودم انتخابات باید ابطال شود، راستش چهارشنبه ملت را که دیدم، چیز شدم. لذا ما دولت را فعلا قبول داریم اما دولت هم باید ما را قبول داشته باشد و مجلس و قوه قضائیه باید دوتایی بیفتند به جان دولت. ما هم هستیم.

2- باید برای انتخابات یک قانون شفاف تدوین شود که از قبل پیروزی ما را در انتخابات تضمین کند. در این قانون هیچ وقت نباید تعداد آرای باطله از آرای کروبی بیشتر باشد.

3- زندانیان اعم از خفاش شب، پلنگ روز، زرافه دم غروب، بزغاله گوساله، قاتل دوچرخه‌سوار، منافق، آشوبگر و... .باید آزاد باشند و علاوه بر این نظام باید تضمین بدهد که اگر این ذلیل‌مرده‌های خداجو، بازهم دست به ارتکاب جنایت زدند با آنها در نهایت احترام و با رعایت حقوق شهروندی برخورد کند.

4- آزادی مطبوعات توقیف شده‌ای که به قصد تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب کردند و بستن روزنامه‌هایی که شعارهای ملت در روز چهارشنبه را پوشش دادند.

5- به رسمیت شناختن حقوق منافقین و عناصر فرصت‌طلب و استفاده از تجربیات محاربین خداجو در اداره کشور و میدان دادن به نااهلان خداجو و نامحرمان عزادار در مدیریت‌‌های میانی.


  + سه شنبه 88/10/15 - 9:7 صبح - نویسنده: امیر عبّاس
 
فهرست یادداشت های این وبلاگ
 
به نام خداوند جان و خرد
جمهوری اسلامی ایران

داستان این وبلاگ  (کلیک کنید)


وبلاگ مشابه


بسیجی امام خامنه‌ای


عشق فقط یک کلام

سیّدعلی والسّلام


جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای جانم فدای امام خامنه‌ای


مشخصات وبلاگ
دوستان
آخرین یادداشت ها
روزانه
کلید واژه ها
بسیج[12] . امام خامنه ای[9] . شهید[6] . مقام معظم رهبری[6] . فتنه[5] . جمهوری اسلامی[5] . دفاع مقدس[4] . سپاه پاسداران[4] . امام خمینی[4] . ولایت فقیه[4] . کاروان[3] . وبلاگ[3] . 19 دی[3] . BBC[2] . انتخابات[2] . بیعت[2] . روحانی[2] . ولایت[2] . هاشمی رفسنجانی[2] . کروبی[2] . کفن پوش[2] . لباس شخصی[2] . سبز[2] . سپاه[2] . عکس[2] . میرحسین[2] . نظام[2] . دشمن[2] . قم[2] . منافقین[2] . مهدی کروبی . ملت . مناطق . منافق . نفوذ . نماز . ناجا . ندبه . یادواره . یزید . کرمان . غزه . فرار . فرماندهان . فلسطین . لینک . مردم . مردم قم . مشایی . گنبد آهنین . ریگی . زندانی . امام خامنه ای مردم . شهید گمنام . شهید محسن فخری زاده . طلاب . عاشورا . عرب . سپاه قدس . سخنرانی . سردار سلیمانی . سردار شهید سلیمانی . سردار همدانی . سیاست . شادی . شهدا . رؤیا . رئیسی . راه پیمایی . راهیان نور . رزمندگان اسلام . رژیم صهیونیستی . رفسنجانی . جنبش . چیز . حاج قاسم . حوزه . خط شکن . خواب . دانشمند هسته ای . دروغ . دسکتاپ . بکگراند . پاسدار . پایگاه . پرچم . پلیس . پهپاد . پیاده . پیش بینی . تحلیل . ترور . تظاهرات . تهران بزرگ . توبه . جبهه . جریان انحرافی . جعفری مقدم . جمعه . انصاف . ایستادگی . اینترنت . بسیجی . بسیجیان . بغی . بقایی . بیانیه . RQ170 . Scan Eagle . آسمان . آشوبگر . اتاق فکر . احمدی نژاد . اخبار . اسرائیل . اسلام . اصلاحات . اعجاز . اغتشاش . امارات .
امروز سه شنبه 102/12/29
وبلاگ سازمان بسیج مستضعفین basij سایت سازمان بسیج مستضعفین basij پایگاه سازمان بسیج مستضعفین basij
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
خبرنامۀ وبلاگ