شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال
+ به نظر شما بعضي ها مردم را چه قدر نفهم فرض کرده اند؟ نامه بي ادبانه مي نويسند، مردم را به اغتشاش دعوت مي کنند، از فتنه گران حمايت مي کنند، آب به آسياب دشمن مي ريزند، مملکت را به چالش مي کشند و هزينه هاي سنگين تحميل مي کنند، به اميد تسليم رهبر معظم انقلاب مي نشينند و وقتي شکست مي خورند و مردم توي دهان فتنه گران مي زنند، ژست دل سوزي براي نظام مي گيرند. واقعا مردم را چي فرض کرده اند؟
جالب است يکي از کاربران هر بار در فيدهاي مربوط به هاشمي از او طرفداري مي کند و وقتي پاسخ منطقي مي گيرد، در يک عقب نشيني جالب نظراتش را حذف مي کند و باز در فيدي ديگر :) البته ايشان دليل طرفداري را سوابق انقلابي هاشمي ذکر کرده است.
از اين رو به او گفته ام: شما هاشمي را به خاطر همراهي با حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري و خدمت به انقلاب و نظام دوست داريد، اين خوب است، خيلي خوب است؛ چرا که هر وقت متوجه بشويد برخلاف راه امام و انقلاب قدم برمي دارد، طبيعي است که شما هم منطقا انتقاد خواهيد کرد.
موسي (ع) با فرعون بزرگ شد، آيا بايد او را تاييد کند؟ مهم اين است که انسان حق بگويد نه اين که از کسي که با او بزرگ شده خوب بگويد!
به بنده نگوييد برادر چون در شناسنامه خود را معرفي نکرده ام. همان بسيج يا سازمان بگوييد :)
*الفتنه اشد من القتل*
متشکرم از دکتر.
تسبیح دیجیتال
سازمان بسيج مستضعفين
رتبه 94
2 برگزیده
159 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
سازمان بسيج مستضعفين عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top