شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو
+ ما مردم از حجة الاسلام هاشمي مي خواهيم که مثل سال هاي دور دلش، سخنش و عملش با نظام باشد و درکنار مقام معظم ولايت، درخدمت اين نظام و اهداف امام وشهيدان باقي بماند تا عاقبت به خير شود؛ اما فتنه گران ودشمنان مي خواهند که او به عقبه خود پشت پابزند و در مقابل مردم و نظام و ولايت فقيه بايستد و درنتيجه ذليل و نابود شود.رفسنجاني بايد دقت کند ببيند فتنه گران که ظاهرا دوستش هستند، خير اورا مي خواهند يامردم؟
بي خيالم
خو اين چيه که باز برگزيده ميشه...روزي بياد که زندگي کسي تشويش نشه ملاک اعتقاد وايمان تسبيح وريش نشه
با تشکر از حاج آقا عابديني، جناب دالاهو و جناب فروتن، از جناب اريانا هم متشکرم و نگران نظراتشان نيستم، و چند نکته هم دارم. نخست و مهم تر از همه اينکه شما هاشمي را به خاطر همراهي با حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري و خدمت به انقلاب و نظام دوست داريد، اين خوب است، خيلي خوب است؛ چرا که هر وقت متوجه بشويد برخلاف راه امام و انقلاب قدم برمي دارد، طبيعي است که شما هم منطقا انتقاد خواهيد کرد ...
... چرا که بعيد مي دانم آن همه غير منطقي صحبت کنيد که بگوييد چون هاشمي (يا هر فرد ديگري) مدتي با نظام بوده، حالا اگر از همه اعتقادات قبلي در سخن و رفتار دست بکشد، باز مورد احترام است. از اين رو خوش حالم که در اين فيد نظر داده ايد.
از اينکه جناب *آريانا حرف هايش را پس گرفت* خوش حالم. بالاخره ما ايراني ها اهل منطقيم. آنها هم که از هاشمي طرف داري مي کنند به خاطر سابقه انقلابي اوست و هرگاه مطمئن شوند او به گذشته اش پشت کرده است، از او روي خواهند گرداند!
وقتي نظرات شما از فيد حذف مي شود، معني اش پس گرفتن حرف است؛ اين که خودتان چه دليلي ذکر مي کنيد مهم نيست. ضمن اينکه شما به سوابق هاشمي اشاره کرديد و به صورت کاملا منطقي پاسخ گرفتيد. کما اينکه در فيد ديگر هم جواب گرفتيد و پاسخ جديدي نداشتيد؛ چه بسا در يک خانه تکاني ديگر نظرات تان در آن فيد هم حذف (پس گرفته) شود. :--)
با وفا کسي است که به اسلام و نظام و امام و ولايت وفادار بماند. وفاداري به کسي که به گذشته مثبت خود پشت پا زده است، عين بي وفايي است.
اشکالي ندارد اگر اين طور فکر مي کني و هنوز متوجه اشکالات او نشده اي و باور داري که او به نظام و ولايت پايبند است، از او طرفداري کن و ما هم خوشحاليم، چون شما به خاطر سابقه انقلابي او قبولش داري، و اين خيلي خوب است. طرفداري از هاشمي به خاطر سوابق انقلابي و ولايتمداري او، يعني طرفداري از نظام و ولايت فقيه.
در هر صورت جناب آريانا اميدوارم بار ديگر نظرات شما به صورت خودجوش حذف نشود!
ساعت دماسنج
سازمان بسيج مستضعفين
رتبه 94
2 برگزیده
159 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
سازمان بسيج مستضعفين عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top