• وبلاگ : بسيجي امام خامنه‌اي
  • يادداشت : خيال رفتگان شب تا سحر بر جانم آويزد
  • نظرات : 3 خصوصي ، 3 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + علي اخوندزاده 
    سلام استاد
    پيش بينيتون يا گمانتون از درصد مشارکت حداقل چند درصده؟
    فکر مي کنيد از جبهه اصلاحات در نهايت چه کس يا کساني رقابت خواهند داشت؟
    من خيلي سعيد محمد را جدي نميدانستم اما چون خيلي در بين حزب اللهي ها طرفدار داره فکر ميکنيد در رقابتهاي پاياني خواهد بود يا نه

    پاسخ

    سلام عليکم. تمايل ندارم در مورد انتخابات بنويسم. اگر در اين يادداشت نوشته ام «اگر سوالي بود بپرسيد...»، طبيعي است که منظور، موضوع همين يادداشت (عکس ها) مي باشد.
    + علي آخوندزاده 
    به نظرم عکس اخرتان خبري از اينده مي دهد! انشاءالله
    شرايط طوري شده احساس ميکنم مردم آيت الله رييسي را مي خواهند اما تحليل هاي بعضي حزب اللهي ها ممکن است احساس تگليف را از ايشان بگيرد
    پاسخ

    و لله عاقبة الأمور.
    + علي اخوندزاده 
    سلام عليکم
    اينکه حضرت آقا گفتند اختيارات رييس جمهور از همه قوا و نهادهاي ديگر بيشتر است معنيش اين نبود که حضور مديران اصلح در انتخابات حتي در صورت مسئوليت هاي کلان مثلا روساي قوا توجيه دارد؟
    پاسخ

    سلام عليکم. اين برداشت هم جالب است، اما امام امت لازم دانستند که با اين دروغ آشکار (که اختيارات رئيس جمهور کم است) مقابله کنند و تلويحاً يادآوري بفرمايند که دولت ضعيف بوده، وگرنه اختيارات زياد است. کما اين که فرمودند:«اقتصاد ما با ظرفيّتها و قابليّتهايي که در داخل دارد، ميتواند يکي از شکوفاترين اقتصادهاي منطقه باشد، و حتّي ميتواند يکي از شکوفاترين اقتصادهاي دنيا باشد [...] شرطش اين است که يک مديريّت قوي وجود داشته باشد».