• وبلاگ : بسيجي امام خامنه‌اي
  • يادداشت : پيش بيني نتيجه انتخابات رياست جمهوري
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + موسوي 
    با سلام و عرض ارادت خدمت جناب آقاي مقدم
    ممنون بابت وبلاک خوبتون
    موفق و سلامت باشيد

    15-10-1397 - 10:09
    پاسخ

    سلام. متشکرم؛ زنده باشيد.
    +
    درود
    من با شما موافق نيستم اما دکتر صادق زيباکلام تا حالا چندبار توي کلاسهاشون از مطالب شما و وبلاگتون اسم بردند. ميگفتن نوشتن را از اين اصولگراي ديوانه ياد بگيريد.

    25-2-1397 - 14:03
    + ..... 
    شما که اينقدر ادعا داري بگو آخر سريال شهرزاد چي ميشه؟

    15-6-1396 - 07:06
    پاسخ

    سلام. سريال شهرزاد چي هست اصلاً ؟! بنده بنا بر تحليل شخصي تا کنون پيش بيني هايي داشته ام که به لطف خدا همه درست بوده است. در يادداشت بعد از انتخابات هم در اين باره نوشته ام که مي توانيد در لينک زير ببينيد: ــــــــــــــــــــــــ چرا پيش بيني اين وبلاگ درست بود ؟! http://basij.parsiblog.com/Posts/37
    + صادق 
    پيش بيني درستي کرده ايد اما دلايلتان غير منطقي هستند.
    مردم ايران آشوبگر نيستند مگر تندرويان، صحنه را به آشوب کشند.
    ضمنا به ياد داشته باشيد که علي (ع) فرموده اند از دري که فقر وارد شود از در ديگر ايمان خارج مي شود.
    معاش مردم بايد درست شود تا ايمان آنها متزلزل نشود.
    البته نظر شما هم محترم.

    20-1-1396 - 12:46
    پاسخ

    سلام (يادتان رفت) 1- خوب است که مي دانيد پيش بيني درست است، اين پيش بيني از منطق درست برآمده است. 2- متأسفانه تندروها دولت را در دست دارند؛ مهم نيست چه اسمي روي خود گذاشته اند. 3- فتنه 88 را حتما يادتان هست! غائله اي که پيش بيني مي کنم کوچک تر از آن است. 4- متأسفانه دولت روحاني روز به روز لطمه بيشتري به معاش مردم مي زند، باز هم ادعاها مهم نيست. از وقتي روحاني رئيس جمهور شده، روز به روز رکود بيشتر شده، اجناس گران تر شده، بي کاري گسترده شده و دشمن گستاخ تر گرديده است.
    + علي آخوندزاده 
    اولا حواس
    ثانيا اگر تحليلگران زرنگي داشتيم فضا را جوري براي مردم ترسيم ميکردند که ميدان بازي تحولخواهي و عدالت طلبي در مقابل سرمايه داري و محافظه کاري باشد . گفتمان تحولخواهي هم از عهده اصولگرايان شناخته شده برنمي ايد و باور پذير نيست . بايد جرياني باشد که با فساد و جمود در همه دستگاهها مخالفتي باور پذير و صادقانه داشته باشد. جريان احمدي نژاد اگر خراب نکرده بود براي اينکار مناسب بود . بايد در ميان سوم تيري هاي اصيل که نقاط مثبت احمدي نژاد را منهاي نقاط منفي اش داشته باشند کسي را پيدا نمود که حمايت جريان هاي مختلف عدالتخواه را بر بينگيزد . تنها نامي که بين همه جريانات عدالتخواه واقعي مشترک خواهد بود دکتر الهام است بيان و ادبيات ايشان به شريعتي نزديک است و درد مردم محروم و عدالتخواهي از دغدغه هاي اصليشان بوده .ايشان هم که قاطعانه گفته اند نمي آيند. ولي به گفته بزرگان اصلح هيچوقت خودش نمي آيد
    قاطعانه ميگويم تنها کسي که ميتواند روحاني را به چالش بکشد الهام است

    12-1-1396 - 14:26
    پاسخ

    اين که کسي پيدا شود که خوبي احمدي نژاد را داشته باشد و بدي هايش را نداشته باشد اولا بايد مطالبه عمومي شود و گر نه پيدا هم بشود فايده اي نخواهد داشت وگرنه علي ع هم خانه نشين نمي شد! ثانيا اين جمله آقا براي دور قبل (بعد از احمدي نژاد بود) الان اين طوري مي شود: بايد کسي پيدا کنيم که خوبي هاي شهيد رجايي را داشته باشد و بدي هاي ديگران را نداشته باشد. در مورد الهام هم نظر شماست.
    + علي آخوند زاده 
    هواسم به شهادت نبود . تسليت عرض ميکنم
    گفتمان عدالتخواهي و فساد ستيزي و اقتصاد مقاومتي همه مستقيما با زندگي مادي مردم در ارتباط هستند . شما که تجربه و دانشتان بسيار بيشتر از ما است اين همه نارضايتي عمومي را از دولت مستقر در دوره اول به خاطر داريد؟
    بنده که در حافظه ام حتي به خاطر نمي آورم در انتهاي دولت احمدي نژاد که نوسانات اقتصادي خيلي زياد شد دولت تا اين حد منفور و ناکارامد جلوه کند
    به قول شما تشخيص اين نارضايتيها نظرسنجي هم نميخواهد کافيست گشتي در کوچه و بازار بزنيم
    پس شکست محتمل را خودمان با ايده هاي غلط و با بيفکري رقم ميزنيم

    22-1-1396 - 08:50
    پاسخ

    اين اشتباهي بود که بزرگان اصول گراي تهران در انتخابات مجلس داشتند. به ايشان مي گقفتم درست است که مردم از دولت نارضايتي دارند، اما هنوز ته مانده اميدشان به همين دولت است و بعد از انتخابات مشخص شد که همان طور بوده است.
    + علي آخوند زاده 
    سلام
    سال نو مبارک
    گرچه معتقدم امکان سوار شدن بر امواج نارضايتي هاي مردم با حضور يک چهره عدالتخواه و گفتماني وجود دارد ولي با مشاهده فضاي سياسي و ضعف و آشفتگي شديد رقباي روحاني مطمئن ميشويم که متاسفانه پيش بيني شما رخ خواهد داد
    به نظرم رقباي روحاني از خودشان خواهند باخت نه منفورترين دولت سي سال گذشته

    11-1-1396 - 23:32
    پاسخ

    سلام برادر. هم سال نو مبارک و هم عرض تسليت به مناسبت شهادت حضرت امام هادي عليه السلام. همان طور که از 4 سال پيش به شما عرض کرده ام، پيش بيني بنده معطوف به رويکرد مردم است. جالب است که اقاي پناهيان هم روز گذشته در نماز جمعه از ترساندن مردم از جنگ موهوم و کشاندن ايشان به کشتن امام معصوم (ع) گفته است. همان نکته اي که بنده 4 سال است عرض مي کنم و چند روز قبل در وبلاگ نوشته ام.
    + بسيجي امام خامنه اي 
    به نام خدا
    پاسخ به: امير فرهاد
    سلام عليکم
    1- شکي نيست که رياست جمهوريِ مجدد روحاني، خسارت هاي فراوان تري به معيشت مردم وارد مي کند، همان طور که به اقتصاد کشور و حيثيت ملي خسارت بيشتري وارد مي کند.
    2- دليل اين که مردم به روحاني رأي مي دهند همين است که دنيا طلب شده اند، مثل شما؛ به همين دليل چشم عقل شان کور شده است. يعني به خاطر معيشت به کسي رأي مي دهند که گند مي زند به معيشت شان. به خاطر ترس از جنگ به کسي رأي مي دهند که کشور را به سمت جنگ مي برد. ...
    ... ادامه در بخش پاسخ به پبام ...

    8-1-1396 - 19:35
    پاسخ

    به نام خدا. پاسخ به: امير فرهاد. سلام عليکم. 1- شکي نيست که رياست جمهوريِ مجدد روحاني، خسارت هاي فراوان تري به معيشت مردم وارد مي کند، همان طور که به اقتصاد کشور و حيثيت ملي خسارت بيشتري وارد مي کند. 2- دليل اين که مردم به روحاني رأي مي دهند همين است که دنيا طلب شده اند، مثل شما؛ به همين دليل چشم عقل شان کور شده است. يعني به خاطر معيشت به کسي رأي مي دهند که گند مي زند به معيشت شان. به خاطر ترس از جنگ به کسي رأي مي دهند که کشور را به سمت جنگ مي برد. مسلماً ضعيف کردن کشور و احساس ضعف در برابر دشمن، دشمن را ترغيب مي کند که به کشور حمله کند. در دوران رياست جمهوري روحاني، دولت آن همه زبون و ترسو و واداده بود که اگر امريکا شرايطش را داشت، و اگر بر خلاف دولت، ارتش و سپاه آماده نبودند، دشمن حتماً به ايران حمله مي کرد. 3- بدون شک نسخه شفابخش کشور و معيشت مردم در دست اصول گرايان است و همان طور که گفتم بعد از دو سال قاطبه مردم هم اين را خواهند فهميد؛ اگر گفته شد که نبايد فضا را شلوغ کنند، منظور فضاي انتخاباتي بود. به هر حال انتخاب مردم به خود مردم برمي گردد، اجازه بدهيم خودشان تجربه کنند تا مطمئن شوند از دولت مدعي اعتدال، جز يأس و ناکامي چيزي نصيب مردم نخواهد شد. موفق باشيد.
    + درب ضد حريق 
    سلام
    خيلي خوب بود
    درود بر شما
    با آرزوري موفقيت و سربلندي در سال جديد

    6-1-1396 - 23:43
    پاسخ

    سلام و تشکر. موفق باشيد
    + فن بيان 
    خيلي وبلاگ زيبايي دارين با تشکر از شما و مطالبتون

    7-1-1396 - 13:10
    پاسخ

    سلام و تشکر. موفق باشيد
    + خريد شماره مجازي 
    با سلام و احترام
    سال جديد رو به همه مديران اين سايت تبريک عرض مينمايم
    موفق باشيد

    6-1-1396 - 20:25
    پاسخ

    سلام و ادب. عيد شما هم مبارک.